Konzultace a poradenství
V poradenské činnosti se zaměřujeme na nastavování procesů, zlepšování efektivity práce a fungování všech složek firmy. Pracujeme s klienty na všech manažerských úrovních a na širokém spektru témat z oblasti strategie, leadershipu, mezilidských vztahů a interních/externích komunikačních toků a procesů.
Oblasti námi realizovaných projektů:
- Vytváření jednotné Vize, mise a hodnot firem nebo týmů
- Definice a formulace firemní strategie a strategických cílů
- Design a implementace kompetečních modelů
- Vytváření a zavádění HR procesů, jako např. Procesy řízení a hodnocení výkonu, adaptačních programů, nastavení finančního odměňování a benefitů, procesy projektového řízení, risk management, výběr a nábor zaměstnanců, Talent a High Potential programy
- Nastavení firemní kultury, která přináší dlouhodobý úspěch a podporuje zaangažování zaměstnanců
- Provádení vnitrofiremních průzkumů (různá témata, jako zaměstnanecká spokojenost, zpetná vazba, firemní kultura)
- Návod pro majitele firem pro hand over nebo prodej firem
- Pomoc při přípravě a supervize interních a externích projektů
- Supervize zavádění různě velkých změn ve firmách, příprava komunikačních strategíí k zaměstnancům
- Facilitace a moderace workshopů, brainstormingových sezení a řešitelských sezení
- Vytvoření a provádění 360°a moderovaných zpětných vazeb
- Vytvoření a provádění Assessment a Development Center zaměřených na rozvoj zaměstnanců nebo interní/externí obsazování pozic
- Pomoc při vytváření Talent management, High potential skupin a vzdělávacích Akademií
- Příprava klientů na veřejná vystoupení a prezentace
- Úvodní konzultační hodina je zdarma