Tréninky a facilitace
Tréninky s námi
Klíčová charakteristika našich tréninků je: "Learning by doing"
Naše tréninky NEJSOU přednáškami, monology nebo sáhodlouhými prezentacemi. V reálu vás neškolíme, ale trénujeme. Žádný profesionál se nestal profesionálem díky poučkám a teorii ze skript. Stal se profesionálem praxí a trénováním, zkoušením metod a nástrojů, sdílením a diskusí, propojováním s vlastní praxí, hledáním pro sebe nejlepších cest, zpětné vazbě. O tom je i trénink s námi.
Pro koho tréninky a rozvojové programy děláme: top manažery, lídry, líniové manažery, týmové vedoucí, specialisty, jednotlivé přispěvatele a samostatné týmy.
Co díky našim tréninkům získáte: praktické vhledy a know-how, metody a aplikovatelné nástroje, které účastníci mohou okamžitě vnést do svého života a praxe.
Kdo vás trénuje: Říká se, že kdo neumí, ten učí. U nás to neplatí. U nás trénují seniorní a vysoce zkušení trenéři, kteří jsou pro dané téma a cíl tréninku těmi nejlepšími odborníky z praxe. Uvědomujeme si, že bez toho nejlepšího trenéra, žádný profík nikdy nevyrostl.
Manažerské a Leadership dovednosti, Komunikační dovednosti
Víme, že práce manažera vyžaduje jak dobré odborné znalosti oboru, tak i umění komunikovat s členy týmu, zadávat jim úkoly, nastavit mechanismus kontroly, dávání zpětné vazby, řešení konfliktů, motivaci, řízení změn a reakcí na ně. Na všechny tyto situace manažery pečlivě v rámci tréninků připravujeme. Dáváme jim do ruky nástroje, které jim pomůžou komunikaci směrem k jednotlivým zaměstnancům zefektivnit a zvládat vědomě.
- Nástroje pro každodenní vedení lidí
- Budování a vedení týmů - komunikace směrem k členům týmu
- Situační leadership a nástavba vedení lidí
- Komunikace s kolegy a nadřízeným
- Vedení porad a týmových setkání
- Řízení změn - Change Management a řízení lidí v období změn
- Jak vést hodnotící rozhovory s podřízenými
- Tréninky pro zaměstnance ve službách, tzv. First line. Komunikační dovednosti směrem k zákazníkům
Manažerské odborné dovednosti
Manažeři potřebují, kromě umění komunikace, zvládat schopnosti a práci, která je často velmi specificky zaměřená. Příkladem toho je řízení projektů, vedení náborových pohovorů a výběr vhodných zaměstnanců do svých týmů nebo efektivní prezentace a veřejný projev. Často pomáháme našim klientům řídit změny a vést změnové projekty. Je pro naše klienty důležité tyto dovednosti mít a umět je také předávat svým členům týmu. Všechny naše tréninky jsou v souladu s moderní dobou, s požadavky trhu. Na obsahu spolupracujeme s nejlepšími odborníky z praxe.
Naše tréninky se zaměřují na tato odborná témata:
- Project Management a řízení interních a externích projektů všech velikostí. Nedělejte zbytečné chyby v projektech. Naučíme vás praktické nástroje, které se jednoduše používají a pomohou vám zvládat projekty.
- Vedení náborových pohovorů s kandidáty a výběr zaměstnanců. Praktické postupy a moderní nástroje pro nábory, které pomohou lépe kandidáty vybírat.
- Vedení ukončovacích rozhovorů se zaměstnanci. Jak se profesionálně rozloučit s některými pracovníky.
- Prezentační dovednosti a veřejný projev. Dovednost, kterou v dnešní době manažerský svět požaduje.
- Chcete-li zvládnout vaše změny perfektně máme pro vás program, který vás to naučí - Řízení změny a vedení změnových projektů - Change Management
- Plánování strategie týmu nebo organizace, jak na to? To se dozvíte v našem programu - Strategic Planning
- Manažer koučem - základní principy koučinku a mentorinku. Je to vyšší stupeň řízení lidí. Naučí vás to naši nejlepší odborníci
- Základy mediací
Obchodní a vyjednávací dovednosti pro nákupčí a prodejce
Jak říká klasik: " všichni prodáváme, akorát o tom někteří nevědí."
Díky našemu cyklu obchodních dovedností, vaše lidi naučíme nástroje a techniky prodeje, které jim pomohou lépe zvládat prodejní cyklus. Provedeme je praktickými nácviky díky kterým získají jistotu a klid při prodeji. Máme připravený i programy pro nákupní oddělení a jejich nákupčí.
Specializujeme se na moderní vyjednávací dovednosti a to jak základy, tak programy pro pokročilé vyjednávaní, jako i cenové jednání.
Sami se prodejem živíme a tudíž se naše tréninky opírají o dlouholeté a ověřené techniky, které OPRAVDU v prodeji fungují.
Komunikace v zátěžových a konfliktních situacích
Facilitace